Dn.se/diamant (Årets kamrat)

 
                                                                                                                                   Namn: Sofia Gidlund
  • Ålder: 13 år
  • Klubb: Tyresö FK
  • Favoritgren: Längd

Motivering

Sofia är en glädjespridare och toppenkamrat. Hon tränar hårt oavsett om det är teknik-, löp- eller styrketräning och är alltid mån om att få alla i gruppen att känna sig delaktiga. När nya kommer in gör hon allt för att de ska känna sig välkommna. Den senaste tiden har hon också haft en fantastisk utveckling i flera grenar och lyckats slå nya personliga rekord.


www.dn.se/diamant finns det en tävling!Sofia en kompis till mig är med och
tävlar som årets fridrottskompis.Flera hundra tror jag har vart med och tävlat
och nu är det bara fem stycken kvar och sofia är kvar.Dem som röstar får en länk !
I något inlägg imorgon kväll ;) // Paulina .. Hon har alltså chansen att vinna en diamant
värd 10 000 kr !!? Hoppas ni röstar :) För det skulle jag verkligen uppskatta :) <3 // Paulina


Kommentarer
Postat av: Lollo.

Hur mår durå? :)

2010-07-16 @ 22:06:32
URL: http://tvivla.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tack gummset!!!!!!! älskarejj :)<33

2010-07-16 @ 22:35:45
Postat av: Anonym

jag har röstat :D



Sv : tack gumman ! love u blue lady <3

2010-07-18 @ 11:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0