Hey DJ! won´t you play that song for me ?



Jag och Rebecka
Hej ! För er som inte vet så är jag Paulinas kusin Daniella och Paulina bad mig blogga för att hon är i tyskland nu och inte har tillgång till data . Igår var jag med Emelie , Rebecka och Ella , vi solade hos Ella . Sen påväg hem frågade några killar som spelade vollyboll om jag och becka kunde vara med på en grupp bild så vi sa okej . Vissa var assnygga . Så efter de på kvällen gick jag och becka förbi dom hela tiden haha.. Idag har jag inte gjort så mkt , ska dra ut med tjejerna senare i kväll . Imorgon så blir de väl tjejerna igen och packa till slovenien på måndag . Måste tvätta kläder jag ska ha med mig dit så.Men nu ska jag dra ut och fota lite med min system kamra Hejdå / Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0