God morgon :)

Tjah tjah !
Vaknade för typ 2 tim sen .
Har bara ätit och städat lite !
Ska snart måla mina naglar :)

Becka is home !!!
Det har bara vart bra här när becka var borta !
Inget bråk att höra mellan becka och Alexander !
Det har varit skönt ! Hahahhah .. <3

Hade tänkt att ni ska få en dagens outfit sen också !
Faktiskt två stycken ! ?
Men ikväll ska vi bort ni får veta vart jag ska sen !! ;P

Ps .. tack för alla fina kommeentarer jag får !
Fortsätt gärna läsa och kommentera min blogg det skulle jag uppskatta <3


INTE DAGEN OUTFIT!!Gammal bild ..
man ser inte så mkt men jag kan berätta vart kläderna kommer ifrån :)

Randig tröja från Ginatricot .
Svart högkjol från BIKBOK.
Svarta strumpbyxor från HM !
Skrik rosa klocka från Ur & penn .. 
 

/// Paulina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0