Grönalund 2010 !! :D

Joo ska tyvärr inte få guldkortet nu i sommar ! Eller jag ville själv inte ha det längre ..
Men nästa år kanske ! Jag och min familj kommer att vara borta så mkt nu i sommar
så jag kommer knappt hinna gå på grönalund så mkt ! men kanske hinner gå två gånger eller så !
För nästan 3 veckor sedan kom det lite reklam från Donald ! Då kunde man vinna gratis inträde och allt det där !
man fick ta med sig 3 kompisar tror jag eller kanske 4 ? Kommer inte ihåg .
För att kunna vara med skulle man rita en teckning där man skulle åka ngt av ens favorit sakeer på grönan !
Jag ritade jag och dem jag ville bjuda in  ! ajg valde att rita Fritt fall det var inte så svårt !
Nu får ni lite bilder på teckningen :D


Daniella (kusinen) ,Fredrika , Sofia ,Jag !!!



Hela bilden pallade inte vända på den ;P




vilka dem där är har jag ingen aning om :0

/// Paulina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0