Mamma ! <3

Idag är det mors dag jag har varit riktigt snäll idag tycker jag ..
Jag har plockat ut disken ! Hämtat tidningen .
Och massor mer .. Jag har gjort det mamma har bett mig att göra :)

Jag uppskattar verkligen det du gör för mig och det du skänker mig !
Du och jag mamma = förevigt <3 Det går inte att beskriva med ord hur
mycket jag uppskattar och älskar dig ! <3
Varje gång du kollar dig i spegeln ser du så vacker ut !
Man ser på dig när du känner dig vacker och glad !
Det som gör en glad är lycka och det har du !
Du är perfekt mamma !

Pappa jag älskar deej med ! <3


/// Paulina <3

Kommentarer
Postat av: frida o michelle :)

sweetkizz.blogg.se :) <3

2010-05-30 @ 15:46:23
URL: http://sweetkizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0