Min söndag :P

Hann inet blogga imorse ..
Jag och pappa åkte till Nacka forum för att kolla det där emd teven :P
Ngn gubbe kommer komma till oss imorgon för att kolla vad som är felet .
Köpte inget där :(
Men jag och mamma kanske åker dit näsat vecka behöver 3 bikinis och en morgon rock flipp flopp
jaa lite sånt .. Sedan hade jag tänkt att köpa ett par converse vill ha ett par mönstrade som inte så många har :P
Vi får se ..

Aaa efter det åkte vi hem då skulle mina bröder och mamma ,pappa åka till IP och kolla på joels fotbolls match ..
Jag stannade hemma ..Efter typ en kvart ångradfe ajg mig så ajg gick till IP.
Kom sedan på att jag kunde ha tagit bussen dit ;P
Ahh !! .. Men det gjorde inget det var faktiskt skönt och soligt .<3
Kollade såklart inte på fotbollsmatchen ! Jag kollae istället på Sofia och Gabbi när dem tävlade i fridrott :)
Ska ringa Sofia sen om vi kanske kan vara i parken en liten stund sen ..
Hoppas hon orkar ..

Sedan åkte vi hem och åt och nu sitter jag häär ..
Ni kommer få lite bilder på våran nya park näsat vecka kanske :)


very old pic ...


/// Paulina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0