Träning ..

Kom precis hem .
Ska snart äta lite mellis. Var faktiskt på träningen igår det var roligt !
Ska hoppa över träningen idag eftersom att vi inte har en bil just nu :(
Jag orkar INTE åka buss dit så jag ska nog bara ta det lungt sitta vid datorn och chilla ..
Kanske en film .. det är så varmt att jag inte vill gå ut !
Men nu ska jag gå ner och ta en macka eller nått ..
Sedan ska jag blogga om en annan sak :P
Joo jag ska visst gå på träningen idag !!
Anna ringde nyss och sa att dem kunde skjusa mig till träningen !!
Oj jag ändrar mig hela tiden ;P
Men mackorna vill jag ha .. Haha .
Litet onödigt inlägg menmen..
Ngt måste ni ju läsa eller hur ? 
 

 

Tre veckor sedan tror jag ..

//// Paulina <3

Kommentarer
Postat av: nicole

fin blogg <3

2010-05-26 @ 16:32:29
Postat av: Paulina <3

tack <3 :)

2010-05-26 @ 16:54:08
URL: http://pavooos.blogg.se/
Postat av: Linda

Aaa fett fin Blogg.den är annorlunda.

Och jätte rolig att läsa.

2010-05-26 @ 20:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0