"Barn 312"

Joo,i förra inlägget fanns det en bild på boken "BARN 312" den är super bra
som jag skrev och även den bästa boken jag har läst!Den är riktigt gammal
som man ser.Framsidan gick sönder när jag läste den. Förut på kanske 1960
talet och flera år tillbaka och framåt sprätte man upp sidorna av böcker.
Det gjorde min mormor.Men boken går att googla och kanske köpa tror det.
Men eftersom att den är så gammal så är jag lite osäker endå. Kolla på
bibblan så kanske du hittar den. Den handlar om en tjej som heter Martina
som är ett hittebarn.Hon försvann då andra världskriget varade.
En dag ca 9 år senare finns hon med i tidningen och Röda korset har
ornat det.Dem vill att Martina ska återförenas med sina föräldrar om dem nu finns.
Flera kvinnor har hört av sig till Röda korset och kämpar för att få Martina .
Läs boken den är 100 gånger bättre än det jag skriver.Jag är så dålig på att förklara!
Men lita på mig ! Den är bäst! Om någon här har läst den skriv gärna en kommentar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0