Gaybloggen.com



På Amirs blogg har man chansen att vinna dessa snyggingar !
Det enda man måste göra är att bara skriva en kommentar på Amirs blogg !
På det inlägget han har skrivit om dem. Bara varför man vill vinna dem såhär skrev jag:

Men shit asso Daaa ! Klart att jag är den som mest är värd dem där brillorna !
Vem vill inte vara wnb Amirl (?) Hahah .. Nu ska jag vara seriös !
Åhh snälla Amir! Jag fyller år idag borde få dem !Hahah nee..
Men jag fyller faktiskt år idag !Lite lustigt va?
Men det skulle ju vara kul med ett par nya brillor!
Specielt dem där. <33 Men hoppas på det bästa .
För jag och du är ju bäst lixom!!eller (?)


(Haha, Im the best !! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0