Jag vet att jag inte är bäst på att blogga ;(

Heej,har varit på stranden idag.Jätte sköönt årsta havsbadet hette det eller nått..
Träffade Fanni.. Jag har typ chattat med henne några gånger förut..
Hon gjorde massa volter och sånt :S (?) Det ska jag också lära mig ofc.. :) <33
Men aja vi hade egentligen åkt dit för att träffa min kusin Daniella och dem :P
Fast vi såg inte dem letade typ överallt.Fast jag såg dem fast jag visste inte att det var dem.
Kerstin var brun som fan och var blond förut var hon brunett..
Nicke hade också blivit brun och lite gråhårig haha ;P Danni såg jag inte!
Men efter det gick vi och åt glass och hyrde några filmer ni ser vilka filmer i nästa inlägg ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0