Poor mee..

Idag fyller jag tretton år eller har precis fyllt tretton år!
Nästan alla i min familj förutom William och pappa vaknade
klockan 2 på dagen. Alla är sjuka förutom dem då.:( Mår piss..
Hela natten kräktes jag och skit! Hela familjen var typ uppe för
att jag ,joel,marcus inte alls mådde bra.Men jag öppnade mina
presenter klockan 3. :D Är jätte nöjd med mina presenter!Kommer
visa vad jag fick i nästa inlägg eller imorgon. Vi får se om jag orkar.
Jag skulle haft släktkalas idag men många var bortresta och vi var
sjuka så det tar vi en annan gång. ;P // Paulina.
(bild från resan)



Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack detsamma!:)

Menade du boken, hehe jag köpte den på ica maxi:]

Krya på dig och grattis!!

2010-07-01 @ 17:52:29
URL: http://sannaniemann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0