Projekt prinsessa..

Heeej,idag åkte jag först till Nacka forum.Pappa och mina lillebröder
skulle till Media Markt så då följde jag med.Jag köpte lite saker som
ni kommer att se i nästa inlägg!Vi åt där,jag åt tacos såklart.. ;)
Efter åkte vi till Erikstalsbadet och badade inomhus vi skulle egentligen
bada ute men mine bröder ville så gärna bada inne idag och åka rutchkanor
"stav"!b Sen åkte vi hem och har precis tittat klart på filmen projekt prinsessa.
Har inte hunnit fota alla inlägg än så det kommer i nästa inlägg eller näst nästa
bara så ni vet. // Paulina . 





Kommentarer
Postat av: a.nniie ♥

heeh tack så mt :] jätte söt blogg har du med :)

kan du rösta på min skodesign också:D så är du jätte gullig:D kolla in skon i min blogg :D<3

2010-07-16 @ 19:08:26
URL: http://aaniiies.blogg.se/
Postat av: m

den filmen är jätte bra ^^

hur har din dag varit då? kram

2010-07-16 @ 20:35:24
URL: http://maaivu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0