........ <3

Faaan alla mina inlägg raderades ! :( Får väll skriva om allt :(

Här får becka en länk till sin blogg och Isa då eftersom att dem delar blogg :P
www.isaobecka.blogg.se ! <33

Sedan en annan  person som jag inte känner så väldigt bra men endå kan dela min vänskap med är Nicole !
Skulle gärna vilja känna deej bättre :) Här får du en länk <3
www.alltidnicole.blogg.se ! <3

Sedan andra Nicole i min klass ! Känner jag inte heller så jätte bra ! Men när jag väl är med dej på lektionerna är du verkligen snäll :) Jag hoppas du får det jätte bra i kunskap :)



<333333333 förutom alexander ;P

/// Paulina

Kommentarer
Postat av: nicole

tack :) <3

2010-06-02 @ 07:46:19
Postat av: riktiga nicole ;)

hihi tack älsk

2010-06-02 @ 11:00:02
URL: http://alltidnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0