Dagens shopping med Fredrika .. <3

Idag åkte jag och Fredrika mot stan ! Behövde lite saker innan Danmark ,Tyskland
och skolavslutningen :) Först åkte vi till Ringen sedan till T centralen ! sen så gick vi
därifrån till högtorget :) Det jag köpte kommer nu ! Hoppas ni gillar det :P



Söt vit kjol som jag ska ha på skolavslutningen . Kommer från BIKBOK 75 kr .(50 % rea)



Söt bikini topp från Stadium . Har ju en under del från Hm .. kostade ca 150 .



En till as sööt bikini från Stadium kostade ca 200 kr med underdel och överdel :)



Jätte cool sjal från LINDEX ! Kostade ca 70 kr !


En snygg tygväska med en dödskalle på ! Från LINDEX kosade bara 30 kr !
Grep snabbt tag i den när jag såg den :)



Sött armband från Ur och penn köpte även berlocket också med den söta jordgubben ..
Jordgubben typ  20 kr och armbandet 30 .. (50 % rea )


Detta arbband kommer från punkt shopp eller ngt sånt ! Kostade 15 kr (rea )

Det var det imorgon visar jag bilderna jag ritade på bilden ,det jag fick av mamma förra torsdagen
och hemilgheten som kom  i  min brevlåda och lite mer .. <33

// Paulina <3

Kommentarer
Postat av: Elin

SV: Hon tackar så mycket :)

Nej, jag har ännu inte visat min skolavslutningsklänning, det blir på fredag på avslutningen! Jag älskar den där jordgubben, sjukt gullig!

Kram Elin :)

2010-06-07 @ 17:50:57
URL: http://modebypalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0