Daniella <3 Nacka forum



Hej! Idag var jag i Nacka forum för att köpa de sista till i morgon. Kom hem med ett par otroligt snygga blommiga shorts och en blus till de sen en assnygg byxdress som jag är helt kär i ! Sen köpte jag ett par blommiga ballerinaskor och UV filter till min system kamra . Somsagt i morgon åker jag , ska bli hur skönt som helst ! slippa sverige hur skönt som helst haha .. Paulina kommer ju hem på Tisdag också så då kommer hon uppdatera mkt då slipper ni mig ! Paulina fyller ju år den första juli också, då är jag tyvär fortfarande borta men får väl fira henne när vi kommer hem. Nu ska jag iaf fortsätta att packa men de var väl att för mig kanske gästbloggar någon annan gång får se. Ha de bra iaf för jag kommer ha de bäst ! / Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0