Finns så många filmer på bio jag vill se ..

Nu kommer några filmer på bio som jag så gärna skulle vilja se .



ECLIPSE. ( Någon som vet vad eclipse betyder ? Tror det betyder mörker men jag vet inte ..? )



Verkar as braa ! Jag och mamma lovade att vi skulle se den innan
jag åker till Danmark,tysklan och Holland :) Lääängtar !! :D




Verkar också grymt bra ! Många har sagt att Miley Cyrus inte alls är sig lik !
Hyr säkert den när den har kommit ut :P



Måååste se den !! hoppas den är bra har sky höga förväntningar .

Det var dem filmerna jag MÅSTE se i sommar !! Kanske ngn regnig dag :P


// Paulina <3



Kommentarer
Postat av: matilda

sv: tack så mycket! :)



och du, eclipse är solförmörkelse tror jag ;)

2010-06-06 @ 17:47:21
URL: http://matilove.blogg.se/
Postat av: Paulina <3

Aha tack så mkt " <33 :)

2010-06-06 @ 17:50:33
URL: http://pavooos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0