Har ALDRIG gillat twilight !!?

Jag är absolut aldrig varit ett twilight fan !
Jag har inte läst böckerna måste jag erkänna eller joo jag har bara bläddrat lite och så ..
Men filmerna är rätts så bra ..
 
Jag fattar bara inte hur man kan vara så besatt av twilight typ sätta upp massor av aficher
köpa tröjjor och allting. För mig är det bara en helt vanlig film .
Inget illa menat till er som gillar twilight eller så ..

Jag själv älskar att shoppa vara med kompisar .. Så det är ju samma sak :P
Jätte många säger att Robert P är jätte snygg och taylor L också ..
Jag tycker att Robert har ett fuck face och taylor en klumpis näsa .. Hans sex pack eller åtta pack eller
vad han nu har är skit hett ! Men dem är INTE snygga enligt mig :O

Det var bara det ! Vill bara att alla ska veta att jag INTE är en twilight typ ..
Oj vilket onödigt inlägg men aja .. Har man börjat på  "A" ska man sluta på "Ö" som Fredrika säger :P



Här har ni era "snygga" hunkar !!Visst är dem heta !      ( Uch .. Det hörde eller såg ingen )


/// Paulina ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0