Hemligheten .. :(






 

Jag var en av vinnarna av grönalund tävlingen !
Jag kommer inte kunna gå på denna klubbdag den 20 juni .
Det går inte att byta till en annan dag .
Jag är tyvärr i Tyskland eller Danmark då :(
Man har tom grönalund för sig själv klockan 10 -12 .. :(

Men jag hade tänkt att kolla om ngn skulle vilja köpa ngn biljett för ca 250 !
åkband kostar ju typ 300 -350 tror jag + inträde 80 kr ..
Så här får man lite rabatt ! Men då måste man ju gå den 20 juni .

Om detta inte blir någonting så har jag en annan plan :)
Om jag har tur och får 250 kronor för varje biljett kan jag köpa Guldkortet !

Om ngn av er köper detta ! Ni kan köpa ett åkband eller 2 eller 3 eller 4 ..
Ni som går får ju även vara där klockan 10 -12 på  morgonen sedan får man självklart fortsätta dagen ..

( det vore bra om det är ngn som bor i stockholm .. )

(Skriv en kommentar med ditt mejladress om du är intesserad ,så mejlar jag deej !!
 Vore grymt tacksam om ngn skulle vilja köpa det ..)

/// Paulina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0