Its cheap here in Germany ..

Hej,dem andra är pa sranden och jag sitter i sängen och bloggar med
skitigt hear ..Ska snart tvätta haret ! Inressant va (?) Igar var jag som
sagt i stan igen maste ju passa pa att shoppa när det är sa billigt här i
Tyskland . Köpte en jätte söt svart väska fran HM .
Sen ett orange armband och en svart stor ring fran Björn birgitt som
jag kallar det heter egentligen .. Hittar inte kvittot men det är iaf svart
att utala det ,enligt mig. Men innan pappa släppte av mig i stan sa var
vi pa en leksaks butik :P Fick välja lite saker jag ville ha till min födelsedag.
Valde jätte fina top modell pennor ,med färg .
En jätte söt linjal ,hmm och ngt mer som jag faktiskt inte kommer ihag . (?) 
Bara lite fa saker jag behöver. Kommer visa allt när jag kommer hem.
//Paulina .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0