Its time for summer holiday ..

På torsdag åker jag till Danmark vi ska vara där i 3 dagar .
Vi ska vara i danmarks största vattenland som heter Lalandia :)













Sedan ska vi till Tyskland .. Efter dem där tre dagarna :P
Vi ska vara på Hansepark :p
Efter det ska vi till våra släktingar och vänner :P
Typ grilla sola bada och så massor mer ..
en och en halv vecka i tyskland :P


Åhh älskade den här åkte den förra året vi var där :)


Det går inte att beskriva hur rolig denna var ..
Jag loovar denna sak är den bästa saken man kan åka i hela världen ..
Eller jaaa det är den roligaste saken jag har åkt i hela mitt liv !
Den är inet alls så som den ser ut på bilden ovan ..
Helt annorlunda ..
Man åker upp och ner och massor mer :D
Läängtar tills att få åka denna sak igen :)


Sedan drar vi också till Holland bara över dagen och kollar runt :P

Sedan åker vi hem .. Berättar mer sen vad ajg ska göra mer i sommar ..


/// Paulina  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0