Jag är inte klok !! ?

Jag var ju på grönan idag .
Vi var där halv tre och skulle åka hem vid 6 !!??
Eftersom att mamma sa på morgonen att jag skulle åka
 hem med Sofia gjorde jag det :P
Men mamma trodde typ att vi skulle vara där till 9 ..
Så när jag kom  hem tyckte dem att jag kom hem väldigt
tidigt och frågade om det hade hänt ngt ..! Men det hade det ju inte !
Fattar ni jag betalade eller jaa nästan alla i 6,b batalade ca 400 spänn
för att vara där i ca 3 h ..
Vi fick bara vara där 3 h bara för att 6,b :s lärare skulle på en middag
hos en kollega som skulle sluta i Kumla skola :(
jag skulle ha åkt på torsdag istället då kan man vara där hela dagen typ !
Bajs är as sur :(
Hur kunde jag ..? men den tiden jag var där var det kul :P
Ville gå in i spökhuset och åka INSANE också men hann inte det bara för att den där €£@££$£€${ läraren skulle på middag !`!! @##/(/&%&%% !!

Det var det ångrar sjuukt mkt att jag följde med :0
Men gjort är gjort !'



Bild tagen från Goggle .. !




/// Paulina  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0