Mot Erikstalsbadet med Sofia !

Hej,idag ska jag vara med Sofia våra små köks gäster ska snart
dra.Vi ska få ett nytt kök i september är det nu bestämt.Ska bli
kul men skulle heldre vilja lägga dem pengarna på annat som tex
shopping resor saker till mitt rum och massa andra roligheter..
Jag och Sofia ska kanske träffa David och Oscar några vi träffade
för fett länge sen.Sedan ska vi typ baka här hemma och göra maten
 till imorgon då jag fyller år vi ska ha lite gäster :) Men sen ska vi ha
 en till liten kväll sen när Danni och mormor och dem har kommit hem.
Jag och Sofia och reten av familjen drar KANSKE också till eriksstalsbadet. :D
Vill bada ! Fast vi ska bada inne ! // Paulina.




Kommentarer
Postat av: Paparazzibecka

Sv: tackar!"!!

2010-06-30 @ 13:17:12
URL: http://paparazzibecka.blogg.se/
Postat av: kassye

Sv: Oj tack så mycket sötis! =) Jag köpte västen på vintern från gina och den kostade typ 29.90 euro. Kram :)

2010-06-30 @ 15:35:19
URL: http://kassye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0