Paulina här !!!

Heej ,länar nu min pappas systers man data ..
Kan inte skriva A med tvo prickar haha ..
Är i tyskland nu da i Aurich . Jag och mina syskon har fatt massor av godis och pengar .
Sedan har jag även ett paket Kinder ägg till rasmus  ... nee ,,
Idag har vi bara varit pa stranden . Här i tyskland har man ett jätte konstigt internet system .
När man alltso ska andvenda det .. Imorrn ska vi dra till stan och shoppa lite .

Joo, tack sa mkt att Danni och rebecka bloggar at mig .. <33
till dig Danni jag tycker verkligen du borde skaffa en blogg !
Du har ju sa massa fina bilder pa din dator som du har tagit . Jag skulle absolut läsa och inte bara jag ..

Men nu ska jag snart dra till Riamond och company .


/////Paulina<33

(det kommer att komma massor  av inlägg sen när jag kommer hem pa tisdag . :D )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0