Sex and the city .

heej ,har inte hunnit blogga idag . :(
Har varit i haninge och Coop forum med pappa och lillebröder :P
Men vi handlade bara lite saker till resan :)
Som tidningar massor av olika drickor osv ..
Vi åker ju som sagt på torsdag ! Vi ska handla mer typ dagen innan .
Jag fick filmen sex and the city och lite godis till idag + en målarbok
haha men det var lite roliga bilder faktiskt :P Hittade ingen tidning eller joo
men jag hade typ redan dem :P
Sedan har jag inte kunnat vara inne på datorn för att joel laddade ner massor av låtar till sin IPOD det tog ca 3 tim ! Sedan har man en till lillebor som spelade wiii ! Ahhh .. Men nu sitter jag vid datorn och ska slänga in massor av inlägg !



Kostade bara 59 :- på coop forum :P <33


// Paulina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0