Det jag köpte i Haninge C .

Tjah har precis kommit hem från haninge centrum . ♥
Eller jag kom hem för ca 30 min sen .hehe..

Pappa gjorde pankakor till middag :0
Var absolut inte sugen på det men jag tvingade i mig 2 pankakor .
Nu mår jag bara lite ,lite illa :( Åt ju pankakor till lunch idag med .
Det känns som om jag aldrig mer kommer att kunna äta pankakor .

Nu kommer sakerna jag köpte i Handen .. ♥
Super nöjd !



Flipp flopp ! Blommiga enkla . Ska köpa ett till par en annan gång :) Från STADIUM 150 kr .. ♥



Ingen bra bild .. Men köpte två böcker .
Simon och sophie : 72 kr och Liv och Lovisa 75 kr .
Sedan en penna för 15 kr .

Sedan fick vi en annan sak också! Har ingen bra bild på just det men imorgon får ni kanske veta ..
Bara om jag hinner ;P


/// Paulina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0