Vi rockar !!





Nu måste jag stänga ner . :(
Ska äta snart det blir tacos tror jag . Mmm..♥
Min favorit mat :D Dannis också ;P

Sedan ska jag nog bara sätta mig och titta på teve ! :)
Och SÅKLART pröva den där grejjsimojsen från BaByliss .
 
Imorgon blir det säkert en rolig dag i skolan . :D
Vi sak bara städa och så ! Vi slutar klockan 12 typ :D

Så det blir kanske lite mer inlägg än vanligt har faktiskt gjort hela 7 inlägg idag :D
Hoppas ni är nöjda :) Nu måste jag dra ! lillebrosan ska ha datorn nu .. :O


/// Paulina <33

Kommentarer
Postat av: ceeline@

Svar: haha :D japp det e min boyfriend det :)<3

2010-06-06 @ 22:10:59
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0