Tävling !!


Är med i en liten tävling där man kan vinna lite produkter från VISYBLY CLEAR tror jag det hette :P
Inte presis dem sakerna man ser på bilden men aa ..
Är med ! Tävlingar gör bloggar så mkt roligare :D
Hennes blogg som heter : www.truegossip.webblogg.se !
En jätte rolig blogg där man kan läsa om skvaller och så tycker den är jätte intressant om jag ska vara ärlig !
Det du kan förbättre vet jag inte ..
Kanske lägga in just dem där bloggarnas favorit låtar inte vet jag !
Det är ju en skvaller blogg ..? Så att det blir en liten kändis special typ .. Kanske inte bara deras lögner och så ..?
Har inte läst just din blogg så länge så jag vet inte :P

/// Paulina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0