Mini shopping !!



Sött linne/blus Ginatricot 199:- (INTE REA) Vita leggings Ginatricot 124:-(Rea) ! ♥♥
Gillar egentligen vita leggins eller jeans fast dem där gillade jag väldigt mycket.



2 fina tröjor,från BIKBOK det var 2 för 99:- ! :D Tyckte dem var enkla och fina .



Detta kom hem i brevlådan idag! Gillar inte FRIDAS smink.Tycker dem borde skicka med lite
annorlunda saker också istället för smink hela tiden.Kanske ngn film eller smycken inte vet jag ..

Var inte på eriksstalsbadet idag och inte i haninge Centrum!Utan i stan där mamma jobbade.
Orkar inte berätta så mkt merSkriver mer sen. // Paulina

Kommentarer
Postat av: emelie

såg inte din kommentar fören nu.. men det är klart att du inte ser exact lika dan ut! du har faktist jätte fint hår! jaa men det var nog bara du, jag , frida och sen tror jag att alicia var med också? men det kommer jag absolut ihåg! tack , din blogg är också gullig! :)

2010-07-07 @ 10:11:48
URL: http://emelieehaywaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0