Ändrade planer ..

Ska inte gå på träningen ..
Ska istället äta god mat med familjen och kolla på den där melodifestivals saken ..
Eurovision song contest eller hur det nu stavas ;P
Hoppas det går bra för Anna bergendahl ,tror inte det, men jag hoppas Sverige får en bra finalplats i Oslo !
Kom hem för typ en timma sen .
VART HAR EGENTLIGEN SOLEN TAGIT VÄGEN ..?
Idag i skolan hände inget särskilt tror jag ..
Joo LEO jag loovar vi har inte din kontaktbok !!! Jag såg den precis utanför bild salen hur den
 kom dit vet jag inte ..Tog aldrig upp den eller joo kanske .. Men om vi skulle ha den skulle vi kräva våran dödskalle ring
tillbax .. bara så du vet .. Mikaela har den tror jag .


Hahah lillebror/syster  Joel ! Nu heter han/ hon jolina !
Det kommer komma fler sånna här bilder ngn gång :p
Och då ska jag även berätta varför han och Jonte klädde ut sig som tjejer .. :)

/// Paulina <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0