Bilder från i söndags :)

Nu kommer lite bilder från i söndags när vi var hos några kompisar och badade i deras pool !
Det var as kallt ute och vattnet var typ 27 grader varmt ! as skönt var det ! ;P



jag är tejen i jeans jackan som ni kanske ser ;)


Jag är typ längst bak ;P


Efter badet började det ösregna så vi gick in och spelade kort :)
Sedan åt vi mat :P Hahah kommer ihåg när jag kallade ivar Ivan istället ! Det var fett pinsamt !
Jag SA TYP FEL HELA TIDEN .. :D 


 Pappas ex bror var vi hos ..
Och deras "ungar" IVAR . och Johanna ! 
Pappas ex Annette dog för ca 15 år sedan .
 
Jag kan berätta historian nu ..



En dag när hon stog och bakade pepparkakor kom hon på att hon hade glömt att posta ett födelsekort till en kompis .
Hon gick ut och gick över grön gubbe ! En bil körde mot rött ! Hon dog !
Pappa fick reda på det när han skulle hem från jobbet då stog poliser och så utanför deras lägenhet ..
Pappa hade fått en ring från henne som han fortfarande bär runt halsen !
Efter ca kanske 3-6 månader efter det träffade han min mamma som också hette Anette ..
Jaa det vard en historian !
 Hon dog .. :( det kanske var tur för mig för.. Att annars hade inte jag funnits ..
Döden är inte ...


/// Paulina <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0