Good morning ! :)

Godmorgon allihopa ! Ska snart dra till skolan :P
hoppas det är varmt tror det tog på mig ett par långa jeans och en T-shirt !
Lite rockig outfit .. Med lite nit armband och så .. Ni kanske kan få en bild senare ;)
Måste gå till skolan nu dem sista dagarna som är kvar :(
fast nästa år får jag termins kort istället för månads kort :D
Fast det tar ju egentligen inte så långt att gå till skolan kanske bara 20 min ..
Men nu ska jag dra .. Kanske kommer det ett inlägg sen när jag är i skolan !



Jag = tjejen i vit ♥
Nu måste jag gå ..


//// Paulina <3

Kommentarer
Postat av: Linn [Lajn]

svar: Tack tack :)

2010-05-27 @ 18:14:35
URL: http://lajn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0