Inte så tråkig måndag faktiskt :)

Tjaaa ! Tredje inlääget för idag !
Ska på träningen idag ! Sista måndagen innan sommarlovet asso när det gäller mina träningar !
Sista veckan ! Vi har sånna där avslutnings dagar då vi kommer fika på träningarna ! :D
Måndag ,tisdag ,onsdag ,torsdag ,fredag :P sedan ska vi fika på varje sån där träning !
Det ska bli kul hahah ..Idag fick vi sluta tidigare för att våran engelska lärare var sjuk ! :)
Har inte så mkt mer att skriva så bye bye !
Juste på lördag ska jag ,Isabell ,Becka ,emelie och kanske Nicole och Freddie gå på bio !
Gissa vad´vi ska se för ngt ? jooo ,Sex and the city 2 !! :D
Sedan blir det även bio med tränings kompisarna i vårat tyresö lag på fredag :)
Vet inet vilken film det blir men det blir iaf inte sex and the city 2 det vet jag iaf .
Bjussar på 2 bilder :)

09 ! <3


/// Paulina <3


Kommentarer
Postat av: nicole

ska ja göra design till dig. gör utan design by ;) love you !! hihi glöm inte i höst ska vi shoppa hahah <3333

2010-05-31 @ 20:19:09
URL: http://alltidnicole.blogg.se/
Postat av: ayda

hellue sweety , jag har flyttat min blogg från truegossip.webblogg.se till yankey.blogg.se så kolla där så får du veta om du ´vunnit hudsetet i eftermiddag Puss

2010-06-01 @ 10:03:29
URL: http://yankey.blogg.se/
Postat av: Paulina

Till nicole : Klart vi ska shoppa i höst gumman <3

Joo angående designen vill jag vänta lite !

Har lite ideer själv ! Jag ska kolla efter lite bilder jag vill ha <3 Vill egentligen ha en enkel med bara typ 3-5 bilder ! Svart vitt !

Ngt i den stilen men jag säger till dig när jag är riktigt säker ! :) <33



Till ayda : Haha heej <3! Braa då vet jag det :P

Hoppas på det bästa ;)

2010-06-01 @ 18:30:52
URL: http://pavooos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0