Jeans jackan ..

Hade helt glömt bort att lägga upp jeans jackan på bloggen  ..
Köpte den för ca en vecka sen . För er som undrar är jackan från LINDEX .
Tyckte den var jätte fin !! Den var ljus lite sliten inga hål ! Helt perfekt !
Nu har jag tre stycken jeans jackor ! Den här och en annan mörk blå som min lillebror hade när han var fyra !
Den är kort och jätte söt ! Vill ni veta vad det är för strorlek ..?
Det är storlek 110 !! Hahah .. Sedan har jag en vit med typ knappar lite här och där .
Men nu kommer jag bara visa upp den ljusa jeans jackan :P
Dem andra Jeans jackorna kommer ni kanske att få se en annan gång ..
Nu kommer dem ..










Hade på mig den idag :D ( Fin va ? )


/// Paulina <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0